자유롭게 질의 및 응답을 할 수 있는 게시판입니다. 개발자 여러분의 답변이 큰 도움이 됩니다.
- 제품설치/등록 오류 문의: 설치/등록 Q&A 이용 (제품 구매 고객 한정)
Delphi Application Loader를 이용하여 ipa등록시 에러
2015.01.14 00:01
빌드시 발생되는 (e8008019) 에러는 무시하고 말씀하신 아래 경로
/Users/[맥사용자명]/PAServer/scratch-dir/[PAServer 프로필]/[앱이름].ipa 에 생성된 ipa 파일을 Application Loader를 이용하여
등록시 에러가 발생됩니다.
에러 내용은 첨부하였습니다.
등록시 발생 되는 에러는 어디에 처리해야 되나요 XE7 인가요 아니면 XCODE에서 변경하는
내용이 있는 건지 알려 주세요
xcode 버전은 6.1.1(6A2008a) 입니다.
댓글 2
-
Humphery
2015.01.14 00:38
-
사랑남
2015.01.15 03:07
애플쪽에서 온 답변 입니다. 물어 볼곳이 없네요
Thank you for contacting Apple Developer Technical Support (DTS).
We’ve determined that your question should be addressed by the support
channel for Embarcadero RAD Studio XE7 - the third-party resource you are using.
DTS supports developers using Apple-authored tools and frameworks only. We are
unable to provide support for third-party tools, development environments,
tutorials or other resources.
While a Technical Support Incident (TSI)
was initially debited from your Apple Developer Program account for this
request, we have assigned a replacement incident back to your account.
Thank you for understanding our support policies.
Best Regards,
Developer Technical Support
Apple Worldwide Developer Relations
Delphi Application Loader를 이용하여 ipa등록시 에러
2015.01.14 00:01
빌드시 발생되는 (e8008019) 에러는 무시하고 말씀하신 아래 경로
/Users/[맥사용자명]/PAServer/scratch-dir/[PAServer 프로필]/[앱이름].ipa 에 생성된 ipa 파일을 Application Loader를 이용하여
등록시 에러가 발생됩니다.
에러 내용은 첨부하였습니다.
등록시 발생 되는 에러는 어디에 처리해야 되나요 XE7 인가요 아니면 XCODE에서 변경하는
내용이 있는 건지 알려 주세요
xcode 버전은 6.1.1(6A2008a) 입니다.
댓글 2
-
Humphery
2015.01.14 00:38
-
사랑남
2015.01.15 03:07
애플쪽에서 온 답변 입니다. 물어 볼곳이 없네요
Thank you for contacting Apple Developer Technical Support (DTS).
We’ve determined that your question should be addressed by the support channel for Embarcadero RAD Studio XE7 - the third-party resource you are using. DTS supports developers using Apple-authored tools and frameworks only. We are unable to provide support for third-party tools, development environments, tutorials or other resources.
While a Technical Support Incident (TSI) was initially debited from your Apple Developer Program account for this request, we have assigned a replacement incident back to your account.
Thank you for understanding our support policies.
Best Regards,
Developer Technical Support
Apple Worldwide Developer Relations
애플 앱스토어에서 발생한 이슈는 저희가 잘 알지 못해 답변 드리기 어렵습니다.
애플의 도움말 또는 개발 커뮤니티와 검색 사이트를 통해 원인을 찾아보시기 부탁드립니다.